Draagbare DVD speler kan dvd niet lezenr

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerox56

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik heb op een dvd-RW mkv bestanden erop gezet voor de draagbare DVD speler. De speler kon niet dvd niet lezen. Toen heb ik in het boekje gelezen dat een MPEG-4 aankan. Ik heb dan alle bestanden naar een mp4 formaat gezet met MPEG-4 codec. Dit lukte ook niet. Ik heb het ook naar een PAL formaat gezet (stond in de converter). Dit had ook geen effect

Als laatst had ik een dvd gecheckt waar een film op stond dat van de tv was opgenomen.
Deze deed het wel in de speler en had een Audio-TS en Video-TS map met daarin de bestanden. Ik heb toen een andere converter gebruikt en het naar DVD formaat geconverteerd. Mijn dvd speler (niet draagbaar) las het wel. Maar de draagbare speler niet. Weet iemand het probleem?

draagbare dvd speler.

Hallo.

Het kan zijn dat hij niet afgesloten is maar, kan ook zijn dat de speler geen dvd rw kan lezen.
Als het goed is staat dat in de gebruiksaanweizing van de speler.

Groetjes Cees.

En verplaatst van multimedia naar audio en videoapparatuur

In de handleiding staat er niks van in maar van een ander model staat erin dat het zowel R en RW aankan.
Het is trouwens een Connex 248-01.
Ik heb eerst de Anyvideoconverter gebruikt en toen WinAvi converter.
Ik had naar DVD geconverteerd en het maakte de map Audio_TS en Video_TS aan met de aangepaste bestanden erin een een menu. Deze deed het net in de draagbare speler maar wel op een normale dvd speler.

En sorry voor de late reactie
EDIT:

In de Video_TS map staan VOB, IFO en BUP bestanden

Laatst bewerkt:
Het is opgelost. Ik weet niet wat er mis ging maar ik heb de vob bestanden in nero gezet en gebrand. Maar nu heb ik een 2de probleem. Ik wil van de 2de dvd bestanden weer branden maar deze duurt langer. Dan gaat ie branden maar dan geeft hij een foutmelding aan. Zal ik de log bestand hier dumpen of naar de Nero forum gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan