Ik heb een tabel in excel die productnummers bevat, met daarbij per product de omzetgegevens voor een aantal periodes. Alle productnummers staan in een kolom (productnummer is uniek), elke periode vormt een aparte kolom. Nu wil ik graag een grafiek maken die de omzetten per periode weergeeft. Ik wil dit echter zo doen dat ik een product kan selecteren (niet intypen, want de productnummers zijn lang) waarbij dan vervolgens de grafiek wordt gegeven. Telkens als ik een ander product selecteer dan moet de grafiek meeveranderen.
Ik ga er van uit dat dit moet kunnen maar ik kom er niet uit. Ik heb zitten zoeken op dit forum (zonder succes). Iemand die een oplossing heeft?
Ik heb verder zitten klooien met draaigrafieken en tabellen maar ik weet niet echt hoe dit werkt. Ik kan bijvoorbeeld maar een reeks selecteren bij het maken van een draaitabel anders krijg ik een foutmelding. Iemand die weet wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt!
Ik ga er van uit dat dit moet kunnen maar ik kom er niet uit. Ik heb zitten zoeken op dit forum (zonder succes). Iemand die een oplossing heeft?
Ik heb verder zitten klooien met draaigrafieken en tabellen maar ik weet niet echt hoe dit werkt. Ik kan bijvoorbeeld maar een reeks selecteren bij het maken van een draaitabel anders krijg ik een foutmelding. Iemand die weet wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt!