• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

goosie83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2010
Ik heb 2 excel bestanden.
Bestand A is een archief met een draaitabel waarin alle maximale scores vermeld staan Dit zijn resultaten van examens van 5 onderdelen die door een extern examenbureau wordt afgenomen.
In bestand B staat een overzicht met alle eindresultaten die de leerlingen hebben behaald voor alle onderdelen dus ook de onderdelen die in bestand A staan.

Nu wil ik de resultaten die in het draaitabel staan automatisch laten overnemen naar bestand B. Dit is gelukt door = en dan de cel selecteren die ik nodig heb in het draaitabel, maar wanneer ik het allemaal heb opgeslagen en afgesloten en ik open bestand B dan vraagt hij eerst of ik wil het bestand wil bijwerken. Ik zeg dan vervolgens bijwerken en dan geeft hij bij de scores die middels die formule tevoorschijn moeten komen een fout melding #VERW. Als ik vervolgens bestand A open dan komen de scores er wel gewoon te staan.

Mijn vraag is: Is er een manier om alleen bestand B te openen en dat de scores er dan meteen gewoon staan nadat ik het heb bijgewerkt zonder dat ik bestand A hoef te openen?Of kan dit niet omdat de gegevens uit een draaitabel komen?

Alvast bedankt
Justin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan