• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel "draait door"

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbrants

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Voor.jpgNa.jpg
Na het toevoegen van één regel in de oorspronkelijke gegevenstabel en daarna Hulpmiddelen voor draaitabellen / Analyseren / Vernieuwen worden de gegevens per dag (2° afbeelding) weergegeven in plaats van oorspronkelijk per jaar (1°afbeelding) , hetgeen absoluut niet de bedoeling is. Aan de opzet van de draaitabel was niets veranderd en als ik een dezelfde draaitabel op een ander tabblad opbouw vertoont die hetzelfde gedrag. Hoe kan ik dit verhelpen?

grtjs

Paul

in het eerste plaatje staan er bij de kolommen jaar en datum

In het eerste plaatje zijn de datums gegroepeerd op jaar. In het tweede plaatje niet.

Ik had dat inderdaad niet opgemerkt, maar de kwestie is dat bij vernieuwen van de gegevens dat veld "Jaren" automatisch verdwijnt hetgeen niet de bedoeling is. Hoe kan ik dat verhelpen?

grtjs

Paul

Gebruik ipv de datum het jaar al kolomkop. Anders graag het excelbestandje plaatsen. (ontdaan van vertrouwelijke informatie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan