jelleruben
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2006
- Berichten
- 443
Hallo allemaal,
Ik heb een Excel documentje waar je drie tabbladeren in ziet.
Tabblad tabel, zijn gegevens met hoeveel uur een medewerker bezig is geweest met een bepaalde plaats.
Tabblad Draaitabel, is gewoon om de uren te bundelen die in de tabel staat.
Tabblad Rapport, is een tabblad waar de uren netjes inkomen te staan (vanuit de draaitabel)
Dit werk opdeze manier... Nu is het geval als er in het Tabblad tabel, een nieuwe plaats bij een provicie komt, wordt dit wel door de draaitabel opgenomen. Maar
dan moet ik het handmatig in het tabblad Rapport aanpassen. Is er ook een mogelijkheid om dit ook automatische te doen?
Ik hoop dat jullie mijn punt begrijpen.
Ik heb een Excel documentje waar je drie tabbladeren in ziet.
Tabblad tabel, zijn gegevens met hoeveel uur een medewerker bezig is geweest met een bepaalde plaats.
Tabblad Draaitabel, is gewoon om de uren te bundelen die in de tabel staat.
Tabblad Rapport, is een tabblad waar de uren netjes inkomen te staan (vanuit de draaitabel)
Dit werk opdeze manier... Nu is het geval als er in het Tabblad tabel, een nieuwe plaats bij een provicie komt, wordt dit wel door de draaitabel opgenomen. Maar
dan moet ik het handmatig in het tabblad Rapport aanpassen. Is er ook een mogelijkheid om dit ook automatische te doen?
Ik hoop dat jullie mijn punt begrijpen.