• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

comass

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Hoi,

Is het ook mogelijk om met een opdracht van alle kolommen een draaitabel te maken?
Ik heb in een sheet 50 kolommen, deze wil ik als grafiek verwerken en exporteren naar Powerpoint
Kan ik dus met een bepaalde selectie of opdracht deze 50 grafieken in 1x maken?

Gr. Daan

Je kunt vanuit een draaitabel in één keer alle rapportgroepen omzetten naar aparte draaitabellen. Ik weet niet of dat ook met draaigrafieken kan, maar je kunt het proberen :). Overigens heeft je échte vraag niets met je onderwerp van doen...

Maak eens een voorbeeldje, dat kijkt wat makkelijker. Het hangt ook een beetje van je Excel versie af, waar die knop zit.

Bekijk bijlage 366340
Hoi, ik bedoel eigenlijk dit.
Hier heb ik er 40 van en die wil ik in 1x op verschillende tabbladen zien te krijgen.
Ik werk met MS Office Professional Plus 2019

Of plaats je bijlage via de paperclip

om een voor iedereen leesbare bijlage te plaatsen ga je als volgt te werk:

1 reageer via de knop Reageer op bericht
2 schrijf je tekst
3 klik op het knopje met de paperclip en verwijs naar je bestand

Bijgaand het bestand met macro "MaakGrafieken".
Alt-F8, Enter

Een andere optie zou zijn om niet 49 werkbladen met een grafiek aan te maken maar de grafieken ieder voor zich als plaatje op te slaan of wellicht zelfs rechtstreeks naar een dia in Powerpoint te exporteren.

Bijlagen

exporteren naar Powerpoint zou helemaal ideaal zijn, ik ga eens zoeken hoe dat werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan