• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel meerdere werkvelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

susanthuis

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
In Excel 2007 heb ik geprobeerd om een draaitabel te maken uit twee bereikvelden. Dat lukte mij vrij aardig, denk ik. De volgende stap is echter lastiger. In mijn lijst met draaitabelvelden, tref ik 4 categorieën aan: Rij, Kolom, Waarde en Pagina 1.

De categorie Kolom is eigenlijk voor mij het meest interessant. In deze categorie tref ik variabelen aan die ik wil gebruiken voor rij en kolom. Vanwege pricacy redenen kan ik het bestand helaas niet naar jullie doorsturen.

Bedankt alvast,

Susan

Hoi Susan,

Is het echt niet mogelijk om in een kopie van je bestand de gegevens te manipuleren zodat ze fictief worden, maar nog wel de structuur van je gegevens weergeven?
In woorden maak je eigenlijk nog niet echt duidelijk wat je nu wilt, maar misschien kun je dat wel als je de tabel en draaitabel upload.

Richad

Hoi Susan,

Is het echt niet mogelijk om in een kopie van je bestand de gegevens te manipuleren zodat ze fictief worden, maar nog wel de structuur van je gegevens weergeven?
In woorden maak je eigenlijk nog niet echt duidelijk wat je nu wilt, maar misschien kun je dat wel als je de tabel en draaitabel upload.

Richad

Tja daar had ik op dat moment geen tijd voor.:o

Hier komen de bijlagen.
In de rijvelden zouden de volgende criteria in moeten staan:
Afdeling;Rekening;Grootboek Omschrijving;Activiteit;Activiteit Omschrijving;IC;Project
In de gegevensveld de criteria:
Budget Jaar;Jaar- verwachting;Kosten in rapportage periode;Harde Verplichting;Zachte Verplichting

Groet,

Susan

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Tja daar had ik op dat moment geen tijd voor.:o

Hier komen de bijlagen.
In de rijvelden zouden de volgende criteria in moeten staan:
Afdeling;Rekening;Grootboek Omschrijving;Activiteit;Activiteit Omschrijving;IC;Project
In de gegevensveld de criteria:
Budget Jaar;Jaar- verwachting;Kosten in rapportage periode;Harde Verplichting;Zachte Verplichting

Groet,

Susan

Hallo,

Nu ik in de Microsoft Query ben beland probeer ik een stapje verder te komen. Maar daar heb ik wel een beetje hulp bij nodig. Nu krijg ik een foutmelding, gaat denk ik over de naam van het bestand. In de Microsoft Query wordt deze aangegeven met een haakje. In mijn bestanden overzicht is dat echter niet zo dus ik weet niet waar ik die haakjes eraf halen. Heeft iemand een ideetje??

Groet,

Susan

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan