Beste allemaal,
Ik heb hier een simpel voorbeeldje geupload, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
In het voorbeeld zie je maar 4 of 5 panden, maar in de praktijk zijn het er 150.
Op elk pand werken werknemers en die werken of 100% ma-vr of 150% za/zo of 250% feestdag.
Nu kan ik daar wel een filter opzetten om zo te kijken hoeveel die persoon 100%,150% of 250% heeft gewerkt, maar het is natuurlijk veel handiger om dat in 1 oogopslag te kunnen zien.
Wat ik graag wil in een ander werkblad dat ik in een cel het loonnummer intik of de persoon selecteer en dat ik dan in 1 oogopslag krijg te zien wat die persoon 100%,150% en 250% heeft gewerkt in totaal, dus van alle panden opgeteld waar die persoon werkt de 100%,150% en de 250%.
In de werkelijkheid komt hier ook nog snip,ziek en vakantie bij kijken, maar dit voorbeeld is bedoeld om de manier waarop het moet gebeuren te snappen voor mij.
Alvast bedankt!Bekijk bijlage TestTest.xlsx
Ik heb hier een simpel voorbeeldje geupload, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
In het voorbeeld zie je maar 4 of 5 panden, maar in de praktijk zijn het er 150.
Op elk pand werken werknemers en die werken of 100% ma-vr of 150% za/zo of 250% feestdag.
Nu kan ik daar wel een filter opzetten om zo te kijken hoeveel die persoon 100%,150% of 250% heeft gewerkt, maar het is natuurlijk veel handiger om dat in 1 oogopslag te kunnen zien.
Wat ik graag wil in een ander werkblad dat ik in een cel het loonnummer intik of de persoon selecteer en dat ik dan in 1 oogopslag krijg te zien wat die persoon 100%,150% en 250% heeft gewerkt in totaal, dus van alle panden opgeteld waar die persoon werkt de 100%,150% en de 250%.
In de werkelijkheid komt hier ook nog snip,ziek en vakantie bij kijken, maar dit voorbeeld is bedoeld om de manier waarop het moet gebeuren te snappen voor mij.
Alvast bedankt!Bekijk bijlage TestTest.xlsx