• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

=draaitabel.ophalen................................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theknurt

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste mede forummers,

Is het mogelijk om meerdere mogelijkheden mee te geven in de formule draaitabel.ophalen ?

Ik wil onderstaande formule =DRAAITABEL.OPHALEN("Dienst_DATA";Totaal!$A$1;"Naam";$B7;"DATA_DATUM";D$4;"wk_DATA";$C$6;"Dienst_DATA";"1511") uitbreiden met meerder mogelijkheden in het veld item

Als voorbeeld wil ik proberen =DRAAITABEL.OPHALEN("Dienst_DATA";Totaal!$A$1;"Naam";$B7;"DATA_DATUM";D$4;"wk_DATA";$C$6;"Dienst_DATA";OF("1511";"EDG_"))

Met ENTER en/of CTRL/SHIFT/ENTER, gaat het niet werken :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Kunnen jullie zeggen hoe ik dit het beste zou kunnen oplossen in genoemde formule ?

Dus veld "Dienst_DATA" kan uit meerdere items bestaan.

Help........

Of moet/kan ik het als volgt verwerken ?

=draaitabel.ophalen(bla bla bla;item1)+draaitabel.ophalen(bla bla bla;item2) om onderscheid te maken tussen de twee verschillende items waarna gezocht kan/moet worden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan