• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

draaitabel, raar verschil

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
:confused: Eerder ben ik fantastisch geholpen door jullie met de draaitabellen. Nu zit ik echter met een probleempje! Bijgaand 2 draaitabellen door mij op dezelfde manier gemaakt. Het gaat niet goed bij de draaitabel "som van taakuren" op blad medewerker. Bij de medewerker TAa moeten er uren te zien zijn bij de activiteit "opleidingscoördinator". Dit gaat goed bij xls "goed", bij xls "fout" laat de tabel deze uren zien bij medewerker FHo! De andere 3 tabellen op dit blad gaan goed. Op het blad invoer zijn deze uren echt ingevoerd tlv TAa. Hoe kan deze tabel dan deze uren tevoorschijn laten komen bij FHo? Ik heb van alles gecontroleerd, ook de betreffende regels een keer verwijderd en opnieuw ingevoerd. Ik zie geen verschillen. Het is lastig dat ik niet weet wat mijn collega heeft zitten veranderen (hij zegt niks) anders wist ik misschien beter waar ik zou moeten gaan zoeken. Ik hhop dat iemand zin heeft zich hierin vast te bijten, ik ben heel de week (met tussenpozen uiteraard) al aan het zoeken...................

Bijlagen

Vreemd gedrag. Ik heb een nieuwe draaitabel gemaakt met dezelfde structuur als diegene met je fout in. En dan doet ie het wel correct.

lukt niet, foutmelding

Als ik de betreffende tabel verwijder en een nieuwe op dezelfde plaats wil neerzetten krijg ik een foutmelding: Fout 1004 tijdens uitvoering: Eigenschap Current Page van klasse PivotField kan niet worden opgehaald.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan