• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel splitsen naar tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WIMLIN

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Vroeger bestond er volgens collega's de mogelijkheid om vanuit een draaitabel je gegevens te splitsen naar tabbladen.

Bestaat dit nu nog?

Nu is er wel een mogelijk om dubbel te klikken op de gegevens maar toen kon je blijkbaar dubbelklikken op de kop en kwamen er nu nieuwe tabbladen.

Draaitabel naar tabs

WIMLIN,

ja, dat bestaat nog. Het heet "Pagina's weergeven" en is te vinden op de werkbalk Draaitabel.

Voorwaarde is dat je paginavelden grbruikt

Paginaveld

Haije,

Maar moet ik in mijn geval 20 tabbladen kopieren om per pagina mijn selectie in te geven toch?

M.vr.gr.
Wim

Bijlage

WIMLIN,

is het mogelijk om je bestand als bijlage te plaatsen (ontdaan van "gevoelige" info)?

Laatst bewerkt:
Draaitabel automatisch uitgesplitst naar meerdere pagina's

Ik heb nu handmatig 2 tabblad gekopieerd en daar een selctie gemaakt.

Bijlagen

Zie bijlage voor alle pagina's

WIMLIN,

zie de bijlage voor het resultaat en een nadere toelichting

Bijlagen

Splitsen draaitabel

Haije,

Super :thumb: Nooit geweten.

Kan je dit ook weer ongedaan maken evnetueel?

Het kan nl. zo zijn dat er de ene keer meer b.u.'s voorkomen dan de andere keer.

Draaitabel naar Tabbladen

WIMLIN,

er is volgens mij geen optie om dit ongedaan te maken.
Maar, zolang je de oorspronkelijk draaitabel hebt, kun je natuurlijk alle afgeleide tabbladen verwijderen als je ze kwijt wilt; je kunt ze immers altijd opnieuw maken.

NB: alle afgeleide tabbladen zijn OOK draaitabellen. Als je er "gewone" tab's van wilt maken:
selecteer ze allemaal,
druk op Ctrl+A
druk nogmaals Ctrl+A
druk op Ctrl+C
doe tweemaal Plakken, Speciaal, waarden

nu zijn het geen drasaitabellen meer, maar "gewone" tabjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan