Goedemorgen,
Eerder heb ik van SNB een VBA code ontvangen die ervoor zorgt dat een draaitabel eigenlijk automatisch getransponeerd wordt. Nu wilde ik dezelfde code gebruiken voor een andere draaitabel alleen lijkt deze vooralsnog niet te werken. Het betreft SKU's gevolgd door onderliggende resultaten, alle SKU's zijn wederom dikgedrukt en alles staat onder elkaar. Alle SKU's beginnen met DL dus heb ik de code als volgt aangepast:
Sub M_snb_001()
n = 1
With Blad5.Cells(1).CurrentRegion.Columns(1)
.AutoFilter 1, "DL*"
.Copy .Cells(1, 4)
.AutoFilter
.AutoFilter 1, "* *"
For Each it In .SpecialCells(12).Areas
.Cells(n, 5).Resize(, it.Count) = Application.Transpose(it)
n = n + 1
Next
.AutoFilter
End With
End Sub
Er gebeurt alleen niets als ik deze uitvoer, hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Thanks!
Eerder heb ik van SNB een VBA code ontvangen die ervoor zorgt dat een draaitabel eigenlijk automatisch getransponeerd wordt. Nu wilde ik dezelfde code gebruiken voor een andere draaitabel alleen lijkt deze vooralsnog niet te werken. Het betreft SKU's gevolgd door onderliggende resultaten, alle SKU's zijn wederom dikgedrukt en alles staat onder elkaar. Alle SKU's beginnen met DL dus heb ik de code als volgt aangepast:
Sub M_snb_001()
n = 1
With Blad5.Cells(1).CurrentRegion.Columns(1)
.AutoFilter 1, "DL*"
.Copy .Cells(1, 4)
.AutoFilter
.AutoFilter 1, "* *"
For Each it In .SpecialCells(12).Areas
.Cells(n, 5).Resize(, it.Count) = Application.Transpose(it)
n = n + 1
Next
.AutoFilter
End With
End Sub
Er gebeurt alleen niets als ik deze uitvoer, hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Thanks!