• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel- werkblad te klein voor gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tatzz88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2017
Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar ik kom nu al met een vraag.
Ik ben bezig met het invoegen van een draaitabel op basis van voorraadbeheer gegevens.
Alleen ik krijg de melding dat de gegevens dat ik in draaitabel wilt weergeven, te groot zijn voor de werkblad.
Zie afbeelding
Probleem met excel.png

Hoe krijg ik het voor elkaar dat alle gegevens wel weergegeven wordt in het werkblad?
Of weet iemand een makkelijker manier hoe ik de overige gegevens ook in een draaitabel kan weergeven?

Voor het weergeven van de andere gegevens doe ik nu dit handmatig door de filteroptie te openen en vervolgens de overige waarden te selecteren. Ik kan je vertellen dat dit veel tijd kost.

Ik hoor het graag van jullie, en alvast bedankt voor het antwoord :)

Zonder je document te zien is daar niets over te zegge. Plaats dus je document.

@Edmoor

Ik dacht dat aan het plaatje al voldoende informatie was.
In de bijlage vind je het excel bestand. Van de tabblad gegevens wil ik een draaitabel maken op basis van artikelnummer en locatie.
Alleen alle locatie's worden niet weergegeven, omdat het meer dan 256 kolommen zijn. Weet jij hoe ik het voor elkaar kan krijgen om toch alle locatienummers weer te geven?

Bekijk bijlage Huidigevoorraad17032017.1 - kopie.xls

Zie #3.
Leg eens uit, of laat eens aan de hand van een voorbeeld zien naar welk resultaat je op zoek bent.

Laatst bewerkt:
Overstappen naar een hogere versie van Excel? Welke informatie denk je uit 1094 kolommen te halen? Je kan eventueel het geheel opsplitsen en dan met rapportfilters werken.

Bijlagen

Van de tabblad gegevens wil ik een draaitabel maken op basis van artikelnummer en locatie.

zet de kolommemn die je wil gebruiken in de draaitabel vooraan in de gegevenstabel. Dan zijn 4 kolommen voldoende als datarange voor de draatabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan