• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne0

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
191
Het lijkt mij makkelijk als ik gewoon onder elkaar kan bijhouden wanneer er iemand ziek is.
Iemand op het forum gaf als tip dat ik hier vervolgens makkelijk een draaitabel van kan maken, maar wat ik ook doe, de gegevens komen niet juist in beeld.
Er verschijnen allemaal 1-tjes in de tabel bijvoorbeeld.

Het liefst wil ik in 1 oogopslag per maand, per medewerker zien wanneer ze ziek waren.

Het lijstje spreekt zo ook wel voor zich, maar misschien kan het mooier/beter met een draaitabel?

Ik hoor graag de mening van iemand die er meer van weet. Of het de moeite waar is met een draaitabel te werken in dit geval.

Groetjes,
 

Bijlagen

  • ziekte-draaitabel.xlsx
    33,3 KB · Weergaven: 31
YvonneO,

Het is wel zo netjes om eerst je eerste vraag af te handelen alvorens je een nieuwe stelt.:mad:
 
Yvonne,

Als je allemaal 1-tjes krijgt in je tabel heb je waarschijnlijk de personen in de rijlabels staan en de maanden in de kolomlabels.
Dan krijg je inderdaad allemaal 1-tjes want iedere medewerker is in de maanden maar een keer ziek geweest.
probeer eens een medewerker in te voeren die in een maand twee keer ziek geweest is, dan zie je vanzelf dat je draaitabel
correct is.

Veel Succes.
 
Oh, ik schrik helemaal van deze reactie. Ik heb 2 vragen tegelijk uitgezet, omdat ik op mijn werk met veel dingen tegelijk bezig ben. Ben me van geen kwaad bewust. Goh ...

YvonneO,

Het is wel zo netjes om eerst je eerste vraag af te handelen alvorens je een nieuwe stelt.:mad:
 
Dank je wel, ik ga het proberen.

Yvonne,

Als je allemaal 1-tjes krijgt in je tabel heb je waarschijnlijk de personen in de rijlabels staan en de maanden in de kolomlabels.
Dan krijg je inderdaad allemaal 1-tjes want iedere medewerker is in de maanden maar een keer ziek geweest.
probeer eens een medewerker in te voeren die in een maand twee keer ziek geweest is, dan zie je vanzelf dat je draaitabel
correct is.

Veel Succes.
 
Och Yvonne.......je hoeft er niet van te schrikken hoor, het zei je vergeven;) Maar helpers verwachten wel een reactie, dus als ze een nieuwe vraag zien zonder dat op de eerste is gereageerd, gaan alle alarmbellen af.:D
 
Ik snap het helemaal. Zelf reageer ik altijd op hulp, want ik waardeer het echt heel erg :eek: Misschien tot een volgende vraag :D

Och Yvonne.......je hoeft er niet van te schrikken hoor, het zei je vergeven;) Maar helpers verwachten wel een reactie, dus als ze een nieuwe vraag zien zonder dat op de eerste is gereageerd, gaan alle alarmbellen af.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan