Dradloos router opvangen en bedraad doorsturen vraag ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Allen,

Ik heb nu op mijn slaapkamer een linksys 300n router staan. Nu heb ik een apparaat gekocht dat alleen maar werkt via een ethernet kabel maar deze staat beneden en streamt mijn beelden door over het internet. Ik heb hier een perfect draadloos bereik. Nu is mijn vraag kan ik dit draadloos signaal opvangen en dan doorsturen via een standaard ethernet kabel zonder dus een kabel naar de router te hoeven brengen. Ik weet dat er powerline adapters zijn maar dan ben ik 2 stopcontacten kwijt die ik op mijn slaapkamer niet meer over heb want deze werken niet goed vanuit een stekkerblok. Bij het kastje beneden heb ik nog wel een stopcontact over. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel anders hoor ik het wel alvast bedankt voor de antwoorden. :thumb:

Hier zijn zeker mogelijkheden voor. je hebt dan een accesspoint nodig die Client bridge modus ondersteunt. Een krachtig access point met client bridge functionaliteit is de Engenius ecb-3500. In de handleiding van het apparaat staat aangegeven hoe je hem in client bridge modus instelt. als dat is gebeurd, kan je een netwerkkabel aansluiten van het access point naar het streaming apparaat en de voedingsadapter van het access point op het stroomnet.

Hier zijn zeker mogelijkheden voor. je hebt dan een accesspoint nodig die Client bridge modus ondersteunt. Een krachtig access point met client bridge functionaliteit is de Engenius ecb-3500. In de handleiding van het apparaat staat aangegeven hoe je hem in client bridge modus instelt. als dat is gebeurd, kan je een netwerkkabel aansluiten van het access point naar het streaming apparaat en de voedingsadapter van het access point op het stroomnet.

Ik vandaag even naar een maat van me had nog een tp-link tl-wa901nd acces point liggen. Het acces point geconfigureerd maar wat ik ook probeer op een linksys 300n en op een smc router kan ik geen verbinding tot stand brengen. Ik zelf wil dat het netwerk via mijn linksys 300 n gaat lopen dus ben ik bang dat alleen een acces point van linksys gaat werken. :( Of heb ik ongelijk ??:shocked:

Ik heb het eindelijk voor mekaar, heb een linksys bridge gekocht en deze werkt perfect aan de gang in 2 minuten. Bedankt voor de hulp weer een vraag opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan