Een beetje vreemd, maar waar.
Ik laat een 'laatje' verschijnen op het moment dat er op een specifieke button gedrukt wordt. Deze button staat er verschillende keren en daarin gekoppeld zit dat laatje.
Als het laatje verschijnt, moet de div niet meer te slepen zijn. Dit gebeurt dus ook de eerste keer. Als je daarna het laatje weer inklapt, is de div weer sleepbaar. Zoals gezegd, lukt dat 1 keer. De tweede keer blijft de loop draggable.
Kunnen jullie in dit stukje code mij vertellen wat er niet goed gaat:
Ik snap er helemaal niets van, maar misschien is het iets voor de hand liggends wat ik dus even niet zie.
Gr,
Raf
Ik laat een 'laatje' verschijnen op het moment dat er op een specifieke button gedrukt wordt. Deze button staat er verschillende keren en daarin gekoppeld zit dat laatje.
Als het laatje verschijnt, moet de div niet meer te slepen zijn. Dit gebeurt dus ook de eerste keer. Als je daarna het laatje weer inklapt, is de div weer sleepbaar. Zoals gezegd, lukt dat 1 keer. De tweede keer blijft de loop draggable.
Kunnen jullie in dit stukje code mij vertellen wat er niet goed gaat:
Code:
var drawer=null;
var lastDrawer=null;
var toggleDrawer=function(obj) {
if (typeof obj!='undefined'){
var parentObj=obj.parentNode;
drawer=parentObj.getElementsByTagName('div')[0];
Element.extend(drawer);
}
if (lastDrawer != null && lastDrawer.id != drawer.id)
{
lastDrawer.drag=new Draggable(lastDrawer.divId,{revert:true});
lastDrawer.style.display='none';
}
var divs=$$('div.drawer');
/* divs.each(function(item){
if(item.name=='actionDrawer'&&item.id!=drawer.id){
item.style.display='none';
}
});
*/ if(drawer.style.display=='none') {
lastDrawer=null;
var imgOffset=parentObj.getElementsByTagName('img')[0].positionedOffset();
drawer.style.top=(imgOffset[1]-12)+'px';
drawer.style.left=(imgOffset[0]+19)+'px';
new Effect.Opacity(drawer,{beforeStart:function(){drawer.setOpacity(0);drawer.style.display='block';},duration:0.250,transition:Effect.Transitions.linear,from:0,to:1});
$(drawer.divId).drag.destroy();
lastDrawer=drawer;
}
else{
collapseFolder();
log('drawer',drawer.id);
}
}
Ik snap er helemaal niets van, maar misschien is het iets voor de hand liggends wat ik dus even niet zie.
Gr,
Raf