Dreammail

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevel

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Heb onlangs Dreammail v4.4.1.0 geinstalleerd op mijn pc maar zit hier met een probleempje, namelijk hij plaatst al mijn inkomende mail in de spamfolder ook diegene die bij mij op de witte lijst zijn geplaatst. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit e-mail progje en mij eventueel op goede weg kunnen helpen

echt niemand bekend met dit progje vindt ik jammer had dit euvel graag opgelost. :(

Hoi,
Gebruik Dreammail al een poosje en heb dit nog niet meegemaakt.
Heb je het al eens geprobeerd met spam filter op uit ?

Hoi,
Gebruik Dreammail al een poosje en heb dit nog niet meegemaakt.
Heb je het al eens geprobeerd met spam filter op uit ?

Kan je mij vertellen hoe ik deze moet uitzetten, heb nu bij de opties => junk mail => Gebruik geen Junk-Mail Auto-klassering aangevinkt en toch selecteerd ie alles als spam. :confused:

Mm, heel vreemd, zo staat het bij mij ook ingesteld. Ik gebruik een extern spam filter.
Welke versie heb je ? 4.4.1.0 ?
Heb je soms een paar vreemde filters aangemaakt ?

Jaap.

Mm, heel vreemd, zo staat het bij mij ook ingesteld. Ik gebruik een extern spam filter.
Welke versie heb je ? 4.4.1.0 ?
Heb je soms een paar vreemde filters aangemaakt ?

Jaap.

heb inderdaad de versie 4.4.1.0 en ja heb zelf enkele filters aangemaakt na de installatie om dat hij toen geen spam filterde, na het aanmaken van enkele filters is de junk filter op gesprongen maar nu plaatst ie alles in de spam-map

Misschien eens even proberen de filters uit te schakelen / verwijderen ?
Kijken wat er dan gebeurt.

Jaap.

Heb de filters nog eens gekontroleerd en zag dat er in één filter deze voorwaarde stond aangevinkt;

heb vinkje weg gehaald een mailtje verstuurd en ja hoor kreeg mail binnen in postvak IN. Alvast bedankt voor de hulp en hou je op de hoogte van hoe het in de volgende dagen verloopt.

Ps; als je een filter wil bijmaken van een spambericht dat is binnen gekomen in je postvak IN hoe ga je dan te werk???

Je zou bijvoorbeeld een filter kunnen maken :

Kop / inclusief / en dan een karakterestieke regel uit die kop / IP adres ?

en dan bij uitvoeren : verplaatsen naar Spam map

Jaap

Je zou bijvoorbeeld een filter kunnen maken :

Kop / inclusief / en dan een karakterestieke regel uit die kop / IP adres ?

en dan bij uitvoeren : verplaatsen naar Spam map

Jaap

thanks voor deze tip ga het zo eens uit proberen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan