Dreamscene Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Berichten
2.920
Mijn vista blijft elke keer weer dezelfde update binnenhalen en installeren.
Is daar iets tegen te doen? Ik vind het knap vervelend dat ie dat elke dag weer doet, vooral omdat de update elke dag is geslaagd.
Het gaat om de update van 22-01-2008. Deze is dus allang geinstalleerd , maar hij blijft maar komen.
 
Als de download geslaagt is zegt dat nog niet dat het installeren is gelukt, het is te controleren bij updates - geschiedenis van update,, daar staat of installatie is mislukt of geslaagt.
22-1-08 zegt niet veel, als ik hem eerder of later binnen haal is het een andere datum, beter geef je het nummer van de update bv KB27626262.
Als hij weer bij updates staat kun je hem verbergen inplaats van downloaden, dan zal hij volgende keer niet meer opkomen als het goed is.
 
Bij de geschiedenis staat ie ook. Alleen elke keer met een andere datum. Vandaag en de laatste keer heb ik in de gaten gehouden van welke datum de update is. Dat is dus de datum die ik zei. Dat kun je zien als je de windows-updates niet automatisch laat installeren.
 
hmm ok ik heb ultimate en de updates vanaf 9-1-2008 zijn alleen nog maar voor windows defender en daar staat 22-1 niet bij.
Mijn laatste dreamscene update was 8-11-2007 en ik heb gezocht voor nieuwe updates ,,, maar niets van die datum
 
Nou, het is opgehouden. Vraag me niet waarom.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan