Dreamscene Win7 lettertype pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

soundtrack

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Beste Collega's,

Ik heb een probleem met dreamscene van Windows 7.

Als ik bijvoorbeeld een video als achtergrond installeer dan vervalt het lettertype van mijn pictogrammen. Hebben jullie hier misschien een truc voor ?

Zie voorbeeld :
[smallimg]http://www.sevenforums.com/attachments/music-pictures-video/1452d1228950399-deskscapes-dreamscene-work-windows-7-ee.jpg[/smallimg]

Overigens is dit een plaatje die ik op internet heb gevonden, maar zo ziet het eruit.

Alvast bedankt. :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
ga naar

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen\Persoonlijke instellingen\Bureaubladachtergrond

en kies voor een andere afbeeldingspositie (spreiden of naast elkaar ofzo)

soms reset hij zich wel weer bij een herstart, maar die dreamscene voor 7 is sowieso buggy...

Probeer eens het volgende. Druk op het toetstenbord tegelijkertijd de start toets + de pause/break toets in. Je krijgt dan je systeem te zien. Kies dan aan de linkerkant geavanceerde eigenschappen. Dan kies je het tabblad geavanceerd. Hierna klik je bij vormgeving op wijzigen. Nu krijg je de visuele prestaties voor je. Zet dan het bolletje op prestaties, klik toepassen en zet het daarna op maximale weergave en klik toepassen.

Als het dan weg is is het opgelost. Ik snap trouwens dat dreamscene leuk is, maar het is niet voor Win 7 bedoelt ;)

Greetzz,
Timo

Probeer eens het volgende. Druk op het toetstenbord tegelijkertijd de start toets + de pause/break toets in. Je krijgt dan je systeem te zien. Kies dan aan de linkerkant geavanceerde eigenschappen. Dan kies je het tabblad geavanceerd. Hierna klik je bij vormgeving op wijzigen. Nu krijg je de visuele prestaties voor je. Zet dan het bolletje op prestaties, klik toepassen en zet het daarna op maximale weergave en klik toepassen.

Als het dan weg is is het opgelost. Ik snap trouwens dat dreamscene leuk is, maar het is niet voor Win 7 bedoelt ;)

Greetzz,
Timo

Ik zal dit straks even uitproberen. Beide bedankt voor jullie reacties :thumb:

Formaat van afbeelding kleiner gemaakt, voortaan zelf even op letten. Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan