Dreamweaver 5.5 en php

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvoorbij

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
65
Hallo,

Ik ben sinds een paar dagen bezig een website te vervangen/updaten door een php website. Even spannend want ik wist niet waaraan ik begon. Uiteindelijk gaat alles naar mijn zin. Echter het enige probleem is dat ik een php pagina niet kan editen zoals ik een html pagina kan veranderen. Ik kan wel via "live view" het effect van mijn aangepaste code zien veranderen maar kan b.v. niet op een .gif dubbelklikken om vervolgens een andere te kiezen. Ik kom ook niet op de juiste code terecht als ik iets selecteer op de design kant. Soms lastig als ik b.v. een image-swap wil doen e.d. Is dit het nadeel van php in DW of doe ik iets fout?

Bij voorbaat dank voor enige input.
 
Ik ben geen Dreamweaver / PHP expert, maar volgens mij als je gebruik maakt van PHP moeten de files op een WAMP/MAMP, FTP server draaien om überhaupt te werken. Als je de files lokaal draait dan kan het voorkomen dat je er dus niet op kan klikken en de werking ervan ziet ;).
 
Ik heb een remote test server... Hij draait op de hosting site. Ik kan ook via live view het resultaat zien. Wat echter niet kan is editen zoals ik met een html gewend ben. Ik hoop echter dat ik iets over het hoofd zie waardoor het wel lukt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan