dreamweaver 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet47

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
hallo ik heb een site gemaakt in dreamweaver in Xhtml met een layout van dreamweaver.
hier zitten auto 3 kollommen in.

Nu heb ik 1 kolom verwijderd, dat ging goed alles stond perfect.
Van deze pagina uit ben ik mijn andere pagina gaan maken.
1e kolom foto 2e kolom tekst.

tabel is 850
1e kolom foto 200 2e kolom tekst 650
Nu wordt de eerste kolom steeds veel te groot en er loopt een irritante zwarte streep door.
ik kan het ook niet repareren in mijn oude dreamweaver.
Met mijn oude dreamweaver als ik deze zelfde tabellen maakte schoof ik de balk naar links en alles stond recht, en goed.
ik heb de site nog niet online staan, maar mochten jullie niet weten wat ik bedoel zet ik hem wel online.
Alvast bedankt groeten margriet

Margriet47
Zet die maar eens online dan kunnen we eens in je code kijken.
Mvg
defietser

margriet47,
Ik zie die beide paginas goed in enkele browsers zonder problemen. Op http://www.huwelijk-organisatie.nl/uitnodigingen.html werkt er maar een link.En op www.huwelijk-organisatie.nl staat er geen menu je kan ook niet terug naar de home pagina in feit versta ik niet goed wat je bedoeling is. De site is ook niet volgens de regels van de kunst gemaakt neem me niet kwalijk dat ik het zeg maar ziet er zeer amateuristisch gemaakt.

margriet47,
Ik zie die beide paginas goed in enkele browsers zonder problemen. Op http://www.huwelijk-organisatie.nl/uitnodigingen.html werkt er maar een link.En op www.huwelijk-organisatie.nl staat er geen menu je kan ook niet terug naar de home pagina in feit versta ik niet goed wat je bedoeling is. De site is ook niet volgens de regels van de kunst gemaakt neem me niet kwalijk dat ik het zeg maar ziet er zeer amateuristisch gemaakt.

Raar op iedere pagina staat index. ook staat het menu op iedere pagina. ik zie mijn pagina dus niet zoals jij ik gebruik explorer en firefox. daar staan foto's niet goed komt een streep na de foto.
verder zie ik geen verdere fouten zoals ik al zij hij is nog niet klaar.
het menu staat op iedere pagina boven.maar ik denk dat je alleen naar de index hebt gekeken, op de index staan foto's met hyperlinks erboven daar klik je op dan kom je op de verdere pagina's
Normaal maak ik mijn pagina;s zelf maar met dit nieuwe programma wilde ik eens met een layout van dreamweaver zelf werken. maar vreemd dat wij beide 2 verschillende dingen zien. verder is hij nog niet klaar

Laatst bewerkt:
Raar op iedere pagina staat index. ook staat het menu op iedere pagina. ik zie mijn pagina dus niet zoals jij ik gebruik explorer en firefox. daar staan foto's niet goed komt een streep na de foto.
verder zie ik geen verdere fouten zoals ik al zij hij is nog niet klaar.
het menu staat op iedere pagina boven.maar ik denk dat je alleen naar de index hebt gekeken, op de index staan foto's met hyperlinks erboven daar klik je op dan kom je op de verdere pagina's
Normaal maak ik mijn pagina;s zelf maar met dit nieuwe programma wilde ik eens met een layout van dreamweaver zelf werken. maar vreemd dat wij beide 2 verschillende dingen zien. verder is hij nog niet klaar

Ik ben nog ff naar de buren geweest, maar daar werken ook alle links en zie ik dezelfde fouten. verder werken alle links op de pagina, dus ik denk dat jij verkeerd kijkt, en dat jij hem niet mooi vind is een ander verhaal. daarom vraag ik hier ook hulp omdat de colommen verkeerd worden weergegeven. Over smaak valt niet te twisten wel over fouten.

ik heb het zelf inmiddels gevonden.
Kwam omdat er een cel boven de tabel stond die gemerged was.

Alleen vreemd dat ze hier wel om je site vragen, kritiek geven, maar het antwoord dat je vraagd weten ze niet, dus maar geen reactie meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan