Dreamweaver 8 doet het ineens niet meer????

Status
Niet open voor verdere reacties.

cristel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
Na maanden lang dreamweaver 4 en dreamweaver 8 naast elkaar te hebben lopen, omdat ik een beetje te lui ben om alle websites over te nemen van versie 4 naar 8, kreeg ik gisteren een vreemd ding.
Ik was bezig aan een website in versie 8, deed deze dicht om iets op te zoeken in dreamweaver 4, na dat ik deze weer dicht deed en dreamweaver 8 weer wilde openen geeft hij steeds een foutmelding en start hij niet verder op.
In Dreamweaver 8 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Heb 'm verwijderd en opnieuwe geinstalleerd maar ook dat werkt niet, kent iemand dit probleem.

Kijk eens in je logboeken of je daar iets bruikbaar terug vindt (configratiescherm,prestaties & ondehoud, systeembeheer, logboeken

inderdaad daar staat

Vastgelopen toepassing: dreamweaver.exe, versie: 8.0.0.2734, vastgelopen module: dreamweaver.exe, versie: 8.0.0.2734, vastgelopen op: 0x004e76b3.

en daaronder:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (ServiceLayer) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.

maar wat moet ik hiermee en sindsdien doet mijn computer heel raar en is super langzaam, heb al de antivirus laten lopen en hitmanpro en nog steeds met opstraten is hij super langzaam.

Je kan ook systeemherstel toepassen, een datum kiezen voor he probleem zich voor deed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan