Dreamweaver 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter ratar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ratar

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Hoi,
Ik heb een probleem met Dreamweaver 8. Als ik met remote server werk onthoud hij mijn login en wachtwoord niet ook niet als het vinkje op save zet. Dit is uiterst irritant je moet namelijk telkens de gegevens weer invullen. Wie heeft dit probleem en hoe kan ik dit oplossen?

ratar

Ik denk dat dat zoiezo niet kan bij Dreamweaver. Het is namelijk heel goed beveilid..;)

Volgens mij wel...

Hij heeft dat in het begin wel gedaan. Nu moet ik dus telkens de gegevens invullen. Er is dus iets niet goed maar ik weet niet wat?

ratar

Dreamweaver herkent je pc dat je je wachtwoord niet wilt onthouden. Het gaat nu moeilijk worden om je wachtwoord te onthouden. Kijk eens even of je een vakje kunt aanvinden van onthoud mij of Wachtwoord onthouden.

Dreamweaver herkent je pc dat je je wachtwoord niet wilt onthouden.

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Ik begrijp jouw opmerking werkelijk niet en heb hetzelfde probleem.
Ik moet bij elke sessie ook de FTP naam en wachtwoord opgeven, ondanks dat er aangevinkt is om dit op te slaan.

Weet je zeker dat je hebt aangevinkt wachtwoord onthouden..;) kijk eens bij opties.instellingen

Hier, in dit venster moet ik telkens opnieuw de FTP gegevens invullen, ondanks het vinkje.
Een andere site onthoudt wél deze gegevens.

Bijlagen

• dreamweaver.jpg
    dreamweaver.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan