dreamweaver copy en paste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitslag

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2005
Hallo,
dacht even van het probleem af te zijn maar helaas.
Als ik op een pagina in dreamweaver bijvoorbeeld een stukje tekst arceer en dan via 'edit' copy doe dan wordt de pagina gecopieerd. In mijn overzicht bij pagina's krijg ik dan ook een copie van de pagina, terwijl ik alleen een stukje tekst wil copiëren.
Wie kan mij helpen om copy paste weer normaal terug te krijgen.
Ik heb dreamweaver al eens helemaal verwijderd maar wellicht blijft er iets achter op mn systeem ...Kortom, ik heb geen idee!

copy in dreamweaver

Hallo,
Je moet de pagina wel eerst openen, vervolgens selecteer je dat stuk tekst wat je wilt kopiëren en klik er met je rechtermuisknop in en kies voor 'copy' . Vervolgens ga je naar de pagina of Word (of waar dan ook) waar de gekopieerde tekst moet worden geplakt en klik op die plaats met je rechtermuisknop en kies voor 'paste'.
Succes,

Laatst bewerkt:
knippen/plakken

Hallo,
Ja zo werkte het bij mij..maar nu dus niet meer.
Als ik bijvoorbeeld op de index.html pagina een stukje tekst arceer en wil copiëren naar een andere pagina dan krijg ik niet dat het stukje tekst wordt gecopieerd maar dan krijg ik een nieuwe pagina genaamd; "copy of index.html"

Ik heb het nog eens doorgelopen op mijn website, maar het lukt mij niet om voor elkaar te krijgen waar jij last van hebt. Dan weet ik er ook geen oplossing voor.
Je kunt nog proberen om in de html-code te duiken en daar een stuk tekst te kopiëren en vervolgens in de html-code van een andere pagina te plakken. Misschien werkt dat wel, anders weet ik het ook niet.

vervolg

Ja, dat lukt wel maar is vervelend...Ook als ik het dreamweaver opnieuw installeer blijft het probleem zich voordoen..dus wellicht zit het ergens anders...Toch bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan