Dreamweaver CS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

fonzie1953

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
6
Beste allemaal, Ik heb een vraagje over dreamweaver CS3. Al mijn websites die ik met dreamweaver heb gemaakt en heb geüpload naar de servers, openen altijd geminimaliseerd in de webbrowsers (Mozilla Firefox en Internet Explorer e.d.) Zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit zo is, en hoe ik dit kan wijzigen?

Bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite
 
Hoi Fonzie,
Dat valt van een afstand met ogen dicht wat moeilijk te zeggen. :cool:
Heb je een link naar één van de sites die dit gedrag vertonen?

Groetjes,
CSS-Hunter
 
Hoi Fonzie,
Dat valt van een afstand met ogen dicht wat moeilijk te zeggen. :cool:
Heb je een link naar één van de sites die dit gedrag vertonen?

Groetjes,
CSS-Hunter


Hoi CSS-Hunter

Dank je voor je reactie. Als ik dus de website opvraag in de browser dan zie je heel even dat hij gemaximaliseerd wil openen maar dan opent hij in een schermpje van +/- 650 x 600. hieronder een link naar die website.

bv
www.zijenik.nl


Merk nu wel dat toen ik de link van hierboven aan klikte via dit forum, dat de site dan wel gemaximaliseerd opende. Maar als ik het icoon van de browser op mijn bureaublad gebruik doet hij dat niet.

dank voor je tijd en moeite
Fonzie
 
Laatst bewerkt:
Hoi Fonzie,
Bij mij opent ie gewoon in een gemaximaliseerd venster (zowel in FF als IE als Opera als Safari). Ik zie ook zo gauw niets in de broncode dat een geminimaliseerd venster zou kunnen afdwingen.
Als je op Windows draait, heb je dan al eens op het bureaublad met de rechtermuisknop op het icoontje van een browser geklikt, en dan onderaan op "Eigenschappen" geklikt?
In het tabblad "Snelkoppeling" staan bij "Uitvoeren" drie mogelijkheden:
  • Normaal - Daarmee wordt bedoelt dat het venster zo groot is als toen je de laatste keer de browser afsloot.
  • Gemaximaliseerd - altijd beeldschermvullend.
  • Geminimaliseerd - alleen op de startbalk te zien, tot je 'm daar aanklikt.
Zou het zoiets kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,
CSS-Hunter
 
Hoi Fonzie,
Bij mij opent ie gewoon in een gemaximaliseerd venster (zowel in FF als IE als Opera als Safari). Ik zie ook zo gauw niets in de broncode dat een geminimaliseerd venster zou kunnen afdwingen.
Als je op Windows draait, heb je dan al eens op het bureaublad met de rechtermuisknop op het icoontje van een browser geklikt, en dan onderaan op "Eigenschappen" geklikt?
In het tabblad "Snelkoppeling" staan bij "Uitvoeren" drie mogelijkheden:
  • Normaal - Daarmee wordt bedoelt dat het venster zo groot is als toen je de laatste keer de browser afsloot.
  • Gemaximaliseerd - altijd beeldschermvullend.
  • Geminimaliseerd - alleen op de startbalk te zien, tot je 'm daar aanklikt.
Zou het zoiets kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,
CSS-Hunter

Dag CSS-Hunter,

Het probleem lag inderdaad aan de eigenschap van het icoontje van de browser. Deze stond op normaal, maar heb waarschijnlijk een keer de site in ander formaat afgesloten. Wist eigenlijk ook niet dat je dit bij eigenschappen kon instellen. Weer iets geleerd.
Dank voor je hulp.

Met vriendelijke groet
Fonzie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan