dreamweaver cs5 functie - insert...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0515

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
hoi,
elke keer als ik functie 'insert' gebruik, wordt (bijv. image of flv) op de verkeerde plek geplaatst (dus niet waar ik met mijn cursor sta).
Het wordt altijd net achter de <body> geplaatst.

Hoe kan ik zorgen dat alles wat ik wil plaatsen op de plek waar mijn cursor is komt te staan?
gast0515

Laatst bewerkt door een moderator:
tussen de <div> en </div> waar een object of een video geplaatst hoort te worden
Met dreamweaver versie 2 had ik het probleem niet.
Het zit hoogst waarschijnlijk ergens in de instellingen / preferences maar ik heb geen flauw idee waar...

Laatst bewerkt:
vreemd..................... als je dat al niet doet zou je dit tijdens de CODe weergave kunnen invoegen ipv de ontwerp weergave , of anders probeer eens in een nieuwe pagina met een div, kijken wat er gebeurd

natuurlijk kan ik alles handmatig invoeren maar het kost tijd - zeker als het om met heel veel pagina's gaat.
ik heb het op rond 80 verschillende pagina's geprobeerd. overal hetzelfde.
het zit ergens in dreamweaver preferences (of zo) ingesteld.... :(

natuurlijk kan ik alles handmatig invoeren maar het kost tijd - zeker als het om met heel veel pagina's gaat.
ik heb het op rond 80 verschillende pagina's geprobeerd. overal hetzelfde.
het zit ergens in dreamweaver preferences (of zo) ingesteld.... :(

Ik bedoel niet handmatig invoeren , maar of het invoegen in de code weergave wel lukt.

eventueel zou je boven bij venster>> lay-out werkruimte eens een andere ontwerper kunnen kiezen ( wel de huidige onthouden)

Laatst bewerkt:
oh, ja, dat wel.
ik werk altijd in de 'code' en niet in de 'design'

Het gebeurt trouwens niet als ik in een pagina met alleen maar tekst tussen de <body> werk.
Zodra ik een <div> toevoeg gaat het mis.... alles wordt dus buiten de <div> geplaatst, met name tussen <body> en <div>...
hm.....

misschien kun je hier eens wat code plaatsen, probeer ik die eens in DW

zou het aan .php kunnen liggen?
Ik heb het nog eens met de html pagina's geprobeerd. Daar gaat het goed.
Alleen de .php pagina's hebben moeite mee.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan