Dreamweaver en sothink dhtml menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobor94

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Ik heb in een template een menu van "sothink dhtml menu" gezet. Ik wil dit menu gaan bijwerken. Ik zie het symbool voor dit menu in de design weergave van Dreamweaver CS3. Sothink is een plugin in mijn Dreamweaver. Wanneer ik op dit symbool klik wordt de interface van sothink echter niet gelaunched. Hoe werk ik dit menu bij binnen Dreamweaver CS3. (ik heb de preferences van Dreamweaver al aangepast om het symbool zichtbaar te maken). Het symbool geselecteerd en dan sothink gelaunches voa het topmenu van Dreamweaver werkt ook niet. Sothink wordt wel geopend maar ik zie mijn menu van de template niet.
Misschien is de oplossing heel simpel? Bij voorbaat mijn dank voor uw advies.

Ik gebruik ook dhtml zowel in dreamweaver als frontpage. De plugins gebruik ik echter niet. Er was altijd wel een probleempje. Ik start gewoon dhtml menu op en publiceer de bestanden naar mijn site in FP of DW. Het orginele menu (.pgt bestand) bewaar ik steeds op een andere plaats.Op deze wijze nog geen prob's gehad.
Filip.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook dhtml zowel in dreamweaver als frontpage. De plugins gebruik ik echter niet. Er was altijd wel een probleempje. Ik start gewoon dhtml menu op en publiceer de bestanden naar mijn site in FP of DW. Het orginele menu (.pgt bestand) bewaar ik steeds op een andere plaats.Op deze wijze nog geen prob's gehad.
Filip.
Je hebt helemaal gelijk, zo heb ik het inderdaad gedaan, in de head en body gepaste en het werkte. Bedankt, dan dus maar niet via de plug-in. Groet, Ron

dhtml

Ik heb inmiddels dit programmaatje ook gedownload, maar zie tot mijn schrik dat het een trial is.... Hoe kom ik aan een key?
Groetjes, Nienke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan