dreamweaver- internal data error

Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Hallo,

Ik werk bijna dagelijks mijn website bij, tot hiertoe zonder problemen. Vandaag kreeg ik plots deze foutmelding in Dreamweaver:
An FTP error occurred-cannot make connection to host. Dreamweaver encountered an internal data error. Please try the operation again.
Ik heb niets gewijzigd aan mijn ftp instellingen, noch aan andere instellingen in Dreamweaver of in mijn pc. Ik kan wel gewoon pingen naar mijn website. Ik heb nog een tweede website bij dezelfde host en kon dus makkelijk mijn ftp instellingen van beide sites vergelijken. Daar lijkt op het eerste zicht niets mis mee en met mijn tweede website kan ik via Dreamweaver wel een ftp verbinding maken.
Kan er mij aub iemand verder helpen.
Alvast hartelijk dank.

Gevonden. Ik heb mijn Java geupdated en nu geeft Dreamweaver geen foutmelding meer. Ik heb er geen verklaring voor, maar misschien is het voor anderen ook leuk om weten.
Groetjes

vraag en hulp ik krijg deze melding bij het plaatsen foto's met Dreamweaver - wie kan mij helpen

[function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in c:\domains\*knip*\wwwroot\pgs\models.php on line 120

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan