Dreamweaver met Xara Menumaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik en Ella

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Ik ben een site aan het bouwen in Dreamweaver en heb een knoppenmenu gemaakt met Xara Menumaker. Ziet er allemaal mooi uit, maar ik de knoppen werken niet??? Ik zie deze code en zie de knoppen niet apart staan??:

<script menumaker>document.write('<scr'+'ipt src="xaramenu.js">'+'</scr'+'ipt>');document.write('<scr'+'ipt src="amberpill8.js">'+'</scr'+'ipt>');/*img src="AmberPill8.gif" moduleid="Default (Project)\AmberPill10_off.xws"*/</script>

Wat doe ik verkeerd?? Moet ik iets veranderen in Dreamweaver of in Xara Menumaker?:confused::confused:

Hoi, alvast bedankt voor je reactie. Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik zie dat ook, maar Dreamweaver werkt zo dat ik via insert- xara menumaker kan starten. Ik heb hier de knoppen ingemaakt en opgeslagen. Zo staan de knoppen zo in Dreamweaver. Alleen krijg ik nu de door mij opgegeven html.......... volgens mij is dit niet goed. Ik kan bv de tekst van een knop niet in html lezen.

Ergens doe ik dus iets verkeerd. :o:o

Klopt, staan in de js file.
In de regerentiefile:
mainMenuItem("clearlake5_b4",".gif",26,135,"http://www.cswebsites.com/clients/mountainpacificmotorcoach/page6.html","","Photo Gallery",2,2,"clearlake5_plain");

de knoppen ingemaakt en opgeslagen
bij het aanmaken, krijg je dan geen optie voor de link?

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan