Dreamweaver product key terug zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Hallo,

Ik wil mijn dreamweaver op een andere computer zetten. Daarvoor moet ik hem hier activeren en dezelfde productcode op mijn laptop invullen. Probleem is echter: ik weet mijn product key niet en als ik m deactiveer weet ik niet of ik er ooit nog achter kom wat de code was. Is er een manier de code te achterhalen?

Toevallig haal ik net idd een programma van die site af na lang zoeken. enige punt is dat er nu wel 1 photoshop serial, maar 3 dreamweaver serials staan:S maar goed, dan kan ik ze alle3 proberen! bedankt!

Toevallig haal ik net idd een programma van die site af na lang zoeken. enige punt is dat er nu wel 1 photoshop serial, maar 3 dreamweaver serials staan:S maar goed, dan kan ik ze alle3 proberen! bedankt!

Graag gedaan!
Tip: Waarschijnlijk is de CD-key de goede.

Serial Type: EPIC_SERIAL
Product ID: Licensing-GUID-Dreamweaver-9-win

Serial Type: SN
Product ID: Dreamweaver-CS4-Win-GM
Language: ALL

Serial Type: SN
Product ID: Dreamweaver-CS4-Win-GM
Language: ALL

waarvan die onderste 2 wel hetzelfde zijn maar verschillende product keys hebben

Hoi,
dit zijn niet de goede keys.
Probeer dit programma eens.
Groeten van Sam

Ok ik ga het nu proberen dat programma!

Over die keys: uit veiligheid heb ik niet de keys gekopieerd. Die stonden er bij allemaal boven en zijn wel oke.

@Sam98 dat programma geeft precies dezelfde problemen als die ik zelf al probeerde, namelijk dat hij zegt registreer je product(heb ik al lang gedaan)
@frankwannet hij geeft hier geen enkel adobe product aan bij de codes. Alleen windows, nero, zoneAlarm en microsoft

Ik probeer die 3 codes wel gewoon, er moet er vast 1 lukken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan