Dreamweaver reeds geinstalleerd bij installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Demk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Demk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hi!

Ik ben bezig met de installeren van de adobe master collection cs4 op mijn mac, maar nu heb ik een probleem..
Bij dreamweaver staat dat deze al geinstalleerd is terwijl dit echt niet het geval is.. ik heb ooit wel een trail gedownload, maar deze was verlopen en heb ik toen verwijderd.
Is het misschien mogelijk dat er tch nog ergens iets is 'achter gebleven' waardoor de master collection denk dat hij nog geinstalleerd is?!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want heb alles al geprobeerd en heb het programma hard nodig!

Alvast bedankt anders!!

Inderdaad heeft die trial versie sporen acher gelaten!

Maak eerst de pc eens schoon met b.v. CCleaner, zowel bestanden als register

Sorry, MAC had ik niet gezien:o

Hehe, gebeurt iedereen wel 's.

@ TS,

Heb je de trail goed verwijdert? Niet dat het nog bij Programma's staat ofzo (Of heb je de trail gewoon in de prullemand gedumpt? (Doe ik nog wel 's). )

ja misschien heb ik hem wel in de prullenbak gegooid.. is al weer een tijdje geleden.. maar wat zou ik in dat geval moeten doen dan?!

De trail opnieuw installeren en dan goed verwijderen. Denk dat dan alles er netjes afgehaald wordt.

nou ik dacht dat het gelukt was want heb dreamweaver kunnen installeren, maar nu komt er 'license has expired' te staan :s
Wat er ook kwam te staan toe de trail de 30 dagen had bereikt.. alleen heel raar; ik kan nergens een code invoeren er komt alleen een schermpje te staan met license has expired, ik weet niet of iemand mij hiermee kan helpen?

Ik heb het probleem zelf al opgelost;
Ik had de beta geinstalleerd met een beta serial die geldig was tot 20 jan 2009. Wanneer ik de CS4 master collection installeerde bleef die serial bij dreamweaver alleen hangen waardoor deze aangaf dat de serial verlopen zou zijn. Dit heb ik kunnen oplossen door de datum van de computer voor terug te zetten tot voor die datum (dus b.v. gewoon even naar 2007 terugzetten) dan dreamweaver te openen (hij opent dan wel) en dan hem te deactiveren en vervolgens de datum van de computer weer goed zetten. Dan dreamweaver weer openen en weer activeren met de serial die je bijgeleverd hebt gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan