Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

natascha26

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Ik heb dreamweaver mx en nu heb ik een pakket templates gedownload, maar weet iemand waar ik die moet neerzetten??? want ik kan ze nergens invoeren, tenminste ik kan geen map plugins vinden, wel een map templates daar heb ik er een paar ingezet, maar of ze nou ook in het programma te vinden zijn weet ik niet

help.....

Geplaatst door natascha26
Ik heb dreamweaver mx en nu heb ik een pakket templates gedownload, maar weet iemand waar ik die moet neerzetten??? want ik kan ze nergens invoeren, tenminste ik kan geen map plugins vinden, wel een map templates daar heb ik er een paar ingezet, maar of ze nou ook in het programma te vinden zijn weet ik niet

help.....

Waar heb jij die templates gedownload?

ik heb ze bij emule gedownload, een pakket van ongeveer 150 templates.

Na veel zoeken kan ik ze openen, 1 voor 1, is dit de bedoeling of moet het ook anders kunnen???

Ik denk het wel... Normaal zullen ze waarschijnlijk per stuk of per 5 te downloaden zijn :)

Ik heb ook al op de site van dreamweaver gekeken maar daar kon ik zo snel niets vinden.

Moet ik ze dan installeren of moet ik ze gewoon in een map opslaan en dan steeds zoeken in deze map. Dat is namelijk lastig omdat je dan geen preview ziet voordat je hem opend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan