Drie beelschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tutorial

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Momenteel gebruik ik twee beeldschermen dit bevalt mij prima en ik wil dit zelfs uitbreiden naar drie. Echter mijn videokaart een geforce 7900GS heeft maar twee uitgangen. Iemand enig idee hoe ik dit simpel en zonder duur uit te zijn (zit op zich niet te wachten op een nieuwe videokaart)?

Alvast bedankt!

Hallo 'tutorail',

Zoals je wel zult begrijpen moet elk beeldscherm op een aansluiting van de pc zitten.
Als je 3 beeldschermen wilt, en ik neem aan dat je ze allemaal tegelijk wilt aanhebben, dan zit er volgens mij echt niks anders op dan een andere videokaart te instaleren...
Ik heb wel eens iets gehoord van een externe, weet dit niet zeker dus neem het me niet kwalijk als ik het fout heb, mogelijk is dat wat makkelijker als het mogelijk is.

Gr, RadicalGamer

Je kunt ook al USB adapters kopen ( http://www.xkeys.com/viewport.php ). Dit soort apparaten werken goed. Zelfs op resoluties van 1280*1024. Wat ik wel merk is dat het voor gamen wellicht iets minder geschikt is omdat naar mijn idee er een kleine vertraging in de beeldopbouw zit t.o.v. een volledige videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan