Dringend: goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel een leuk laptopje, alleen over 5 jaar is ie zoiezo verouderd. Ontwikkelingen op het gebied van computers staan nooit stil. Wat je nu koopt, is bij wijze van over 2 maanden alweer verouderd.

akkoord, maar mijn 1 Ghz die ik nu heb, ben ik ook nog redelijk tevreden mee geweest 3 maand geleden, heb die reeds 3 jaar, zie je...ie loopt wel traag met 6 venstertjes tegelijk, en dat irriteert me soms mateloos.

Kán ik iets kopen dat over 5 jaar niet verouderd is? Of voldoet dit wel aan mijn wensen (dat ie na 5 jaar de meeste foto, muziek en tekstprogramma's die dan in omloop zullen zijn nog kan draaien)?

Is verouderd hopeloos verouderd of het genoeg om nog relevante dingen mee te doen?

De laatste jaren is de evolutie gelijk wel vertraagd? zal dit zo blijven of staat er een nieuwe revolutie zoals rond 1999 op til?

alvast bedankt!

Die laptop is over 5 jaar ook nog wel krachtig genoeg voor het basisgebruik hoor.

Dat je oude laptop nu traag werkt, kan komen omdat deze vervuild is. Dit kan je allemaal wel opschonen.

Kijk hier maar es eventueel:
http://www.schoonepc.nl/

Die evolutie zal misschien langzamer gaan maar zeker niet tot stilstand komen en dan is 5 jaar wel een grote tijdspanne. Tegen die tijd heb je echt geen supermoderne laptop meer. Maar de eerstkomende 3 jaar zul je denk ik best gelukkig zijn met deze laptop. Leuk ding, trouwens.

wij hebben een packerd bell pc maar die is k*t

hij valt telkens uit en de service is ook niks

ze hebben het geheugen omgewisselt
hd vervangen
van alles hebben ze gedaan maar hij is nog niet goed

dus wij zijn niet positief erover

heb zelf een asus laptop

en die is perfect

die zou ik eerder aan raden dan een packerd bell

Kheb hem gekocht!! (voor het laatste bericht welliswaar)

En ie is...fantastisch!!! Wat een verschil, wat een snelheid.

Enkel beetje log en lawaaierig (cooler), maar voorlopig een juweeltje :)

Bedankt voor het advies, en wat mij betreft, topic closed ;)

T.

Packard Bell Easynote H5530

Voor 899 euro ipv 1199 ;) kon het zelf bij na niet geloven, tot nu :p (met dank aan Makro Eke)

@mr,x ik deel met je mee: ik heb ook nog een packard bell pc gehad, na een jaar begon die raar te doen, we staken hem binnen en wat bleek: het moederbord had het al begeven, helaas hadden we al geen garantie meer en hebben we nog 2 of 3 jaar met een kapotte pc zitten werken:confused: die om de 5 seconden een blauw scherm gaf, soms wou die gwn niet meer opstarten, we hebben dan maar tog het moederbord laten vervangen en die is nu een van dell en die draait tog egt wel goed en kheb hem al zeker 10 keer open gedaan en nog nooit is er iets kapot gegaan:)

packard bell is egt niet mijn favoriet, kprobeer dat oud moederbord nu wat op te monteren

Mijn Packard Bell pc heeft ruim 12 jaar dienst gedaan. Daarom ben ik best tevreden over dat merk.

bullsryver: veel plezier van je aanschaf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan