Dringend hulp gezocht met Publisher!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejan1807

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar ik heb een dringende vraag. Ik hoop dat iemand hier mij zou kunnen helpen.

Vandaag heb ik in Publisher een poster gemaakt. Deze moet per e-mail verzonden worden, maar niet als bijlage maar gewoon in de mail zelf. Ik kan er een JPG van maken, dan komt hij er redelijk goed in. Maar in de folder staat een link waarop geklikt moet worden. Als ik hem als HTML opsla dan gaat het wel, maar dan kunnen alleen gebruikers van Office2007 hem openen, omdat ik dat zelf ook heb. Heeft er hier iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen, zodat de folder altijd duidelijk in beeld komt (als iemand geen 2007 heeft veranderd de indeling helemaal), en dat er door elke ontvanger op de link in de mail geklikt kan worden??

Hopelijk kan iemand mij helpen,
Groeten Jan

Hallo,

je kan hem (mits office 2007) up to date is publiceren als PDF of XPS. Het is dan mogelijk om een hyperlink er in te laten werken. bijkomend voordeel is dat de poster dan niet 123 te veranderen is door derden en iedereen met een PDF reader kan hem dan ook lezen.

Hoop je zo op weg te hebben geholpen

Met vriendelijke groet,
Jac Wobbes

Hallo,

je kan hem (mits office 2007) up to date is publiceren als PDF of XPS. Het is dan mogelijk om een hyperlink er in te laten werken. bijkomend voordeel is dat de poster dan niet 123 te veranderen is door derden en iedereen met een PDF reader kan hem dan ook lezen.

Hoop je zo op weg te hebben geholpen

Met vriendelijke groet,
Jac Wobbes

Beste Jac,

Bedankt voor je reactie.
Het idee is goed maar als ik mijn pdf bestand als object toevoeg aan een nieuwe email dan werken de hyperlinks niet direct. Je moet dan eerst dubbelklikken op het afgebeelde document. Ook zijn de afmetingen van het document niet op ware grootte ook al staat deze op 100% weergegeven in outlook 2007.

In XPS formaat werkt het al helemaal niet.
Dit formaat kan ik echt alleen als bijlage toevoegen.

Heb je nog tips voor me?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan