Dringend hulp nodig: Windows Vista naar Windows 7 naar Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertjeee

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
6
Hallo.
Ik heb een heel groot probleem. Ik heb een maand of drie geleden een laptop gekocht, met daarop windows Vista, maar zonder cd. Na twee maand heb ik windows 7 erop gezet, maar dat was een versie die niet legitiem was. Maar nu kan ik hem niet activeren, want ik heb de code niet, en de activeringstijd is nu verlopen. Nu wil ik terug naar Vista, maar ik heb de cd niet. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt.

Robert
 
heb je op je laptop geen recovery mogelijkheid??
dat kun je zien als je op start,bij mijn samsung is het recovery press F4
 
aangezien je hier iets moet betalen om je een mail te sturen mag je een mail sturen naar "modedit: Kan gewoon via het forum. Daar is het een forum voor en anders kunnen we wel sluiten als iedereen via de mail gaat helpen." Verder kan je gewoon via je profiel mailen alleen geen privé berichten sturen.
Ik zou je kunnen helpen hiermee

mvr gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hulp kan aangeboden worden op de site zelf en is kostenloos ;)
 
Hoi.

Ik heb de tips geprobeerd, en ik heb nu weer Vista. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het helpen. Ik zal voor de anderen even de Packerd Bell recovery mogelijkheid uitleggen. Bij het opstarten alt en F10 tegelijk indrukken. Dan kom je in het menu en dan doe je fabrieksinstellingen zodat alles word gewist. En je je eerste besturingssysteem terug krijgt, met alle programmas die er van oorsprong opzaten. Nogmaals super bedankt:D.

Groeten,
Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan