dringend hulp verzocht pinnacle pctv analog pro pci

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkie25

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
heb een tvkaart gekocht een pinnacle pctv analog pro pci
maar nou heb ik hem dus aangesloten en mijn computer kon hem eerst niej vinden nu inmiddels wel maar dan zeg ik automatisch installeren maar da wilt tie nije hij geeft bij apparaat beheer ook aan dat het om een multimedia controller gaat met groot vraag teken ervoor den k niej dat da de bedoeling is
dus wie o wie kan me helpen heb zo snel mogelijk hulp nodig want nu kan ik er nog mee terug naar de winkel mocht het niej gaan werken :S
alvast bedankt:cool:

hij geeft aan als ik pc opnieuw opstart nieuwe hardware gevonden
multimediacontroller
druk ik op automatisch installeren staat er kan niet automatisch geinstalleerd worden
ga ik vervolgens naar handmatig kiezen en selecteer ik de goede drivers dan krijg ik dat de goede software niet gevonden kan worden :S
wie kan me helpen ik vindt het erg vervelend namelijk :S

Maar er zal toch wel een CD Rom bij deze kaart geleverd zijn waar alle benodigde software en drivers op staan.

jep maar zelfs dan nog doet ie het niet :S
het lijkt wel alsof hij de kaart niet kan vinden ofzow :S heel erg raar :S terwijl hij hem wel vind kan ie hem niej installeren :S

Lees even op de CD rom het hardware handboek, hierin moet precies staan hoe je de hardware en in welke volgorde moet installeren.
Tenminste hier wel met een vergelijkbaar Pinnacle kaartje.

Al geprobeerd om via verkennen de inhoud van de cd te bekijken en handmatig de juiste driver te installeren?

jep allemaal al geprobeerd :S
keek net bij pinnacle media centre bij opties en daar moet ik hardware selecteren maaaaaarrrr...........
hij ziet geen pinnacle kaart :S

Je zal toch echt eerst de DRIVERS moeten installeren, geen bijbehorende software ...

jep allemaal al geprobeerd :S
keek net bij pinnacle media centre bij opties en daar moet ik hardware selecteren maaaaaarrrr...........
hij ziet geen pinnacle kaart :S

Dat is logisch, deze kaart is nog niet goed geinstalleerd zolang je nog gele vraagtekens bij apparaatbeheer hebt staan.

Heb je het hardware handboek op CD rom gevonden en goed doorgelezen en heb je de kaart in de volgorde geinstalleerd zoals beschreven staat?

In dat geval is jouw kaart niet geschikt voor XP
Misschien dat je op de website van Pinnacle dan de juiste XP drivers kan vinden.

met die driver doet ie het ook niej pc zegt dat de goede software niet gevonden kan worden:S

heb drivers geinstalleerd allee n hij ziet het geloof ik als geluidskaart :S en het programma herkent hem ook niet :S

tv kaart werkt eindelijk programma's ook weer nieuw probleem :S
de tv kaart staat aangeloten op kabel net als tv maar kan alleen net 5 vinden :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan