Dringend hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hoi ik had Norton Internet Security en ik wou hem eraf gooien toen deed ie het niet met deinstallatie bij Software. Dus toen had ik die verwijder tool gedownload van de site van symmantec maar ik herstarte toen ik het had gebruikt en NIS Stond er gewoon nog en hij geeft nu geen connectie meer met het Internet

mvg Freak

Freak46 zei:
Hoi ik had Norton Internet Security en ik wou hem eraf gooien toen deed ie het niet met deinstallatie bij Software.
mvg Freak

Kreeg je een foutmelding ?
Welke versie van nis ?
Welke tool van symantec heb je gebruikt ?

Als het echt dringend is kan je beter wat meer info geven. ;)

Laatst bewerkt:
Versie 2006 RnisUPG
Geen foutmelding niks

Laatst bewerkt:
Is dat een download zo ja ik heb op deze pc geen brander en op die andere geen internet

maar een vraagje als ik nu eerst systeem herstel doe naa 1 dag terug is norton er dan weer gewoon en doet IE en MF het gewoon weer dan kan ik gewoon rustig tooltje dl en dan is me pc weer normaal want nu doet mijn pc ook heel raar

Laatst bewerkt:
Systeem herstel naar 10 maart was mislukt ik probeer nu naar 1 maart

1 maart doet het ook niet wat moet ik nu doen

Laatst bewerkt:
Ok gedaan het werkt allemaal weer perfect. Nu heb ik er NOD32 op staan ik hoop dat ik daar niet van die rara verwijder problemen mee krijg!!

Hartelijk bedankt, Freak

Freak46 zei:
Ok gedaan het werkt allemaal weer perfect. Nu heb ik er NOD32 op staan ik hoop dat ik daar niet van die rara verwijder problemen mee krijg!!

Hartelijk bedankt, Freak

Maak je maar geen zorgen, erger dan N:evil:rt:evil:n bestaat niet.

hoi ik snap niet wat de mensen in norton zien, tegenwoordig zijn er veel betere viruscanners dan norton, kijk maar nod32 die het heel goed doet en die ook geen vermogen van je computer wegneemt, ook kasperky vind ik een hele goeie mvg mastah.......:)

NOD32 is niet gratis, net als Norton. AVGfree van Grisoft is dat wel en dat is een zeer goed alternatief.
Mijn lijfspreuk: Ik spreek alle talen behalve BEtalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan