Dringend ivm aansluiting scherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo iedereen,

Ik sta op het punt om te bieden op een tweedehands flat panel scherm om aan te sluiten op m'n laptop (omdat dit scherm een grote vlek int midden heeft-is kapot gegaan), en de bieding is bijna afgelopen maar voor ik bied zou ik graag willen weten hoe ik weet of het scherm op mijn laptop aangesloten kan worden?
Ik heb een Dell Inspiron 2500 notebook en het scherm is een 15" flat panel monitor van het merk Elite Group.
Hoe weet ik welk scherm ik kan aansluiten op mijn laptop?

Alvast heel erg bedankt op voorhand!

Groetjes

Dat moet je op de achterzijde van je notebook kunnen zien. Als er een extra scherm aangesloten kan worden dan zal daar ook de aansluiting zitten. En bij die aansluiting zal een icoontje staan van een beeldscherm.
Tenminste bij mijn laptop van acer.

Geplaatst door Ulrike
Hallo iedereen,

Ik sta op het punt om te bieden op een tweedehands flat panel scherm om aan te sluiten op m'n laptop (omdat dit scherm een grote vlek int midden heeft-is kapot gegaan), en de bieding is bijna afgelopen maar voor ik bied zou ik graag willen weten hoe ik weet of het scherm op mijn laptop aangesloten kan worden?
Ik heb een Dell Inspiron 2500 notebook en het scherm is een 15" flat panel monitor van het merk Elite Group.
Hoe weet ik welk scherm ik kan aansluiten op mijn laptop?

Alvast heel erg bedankt op voorhand!

Groetjes

Als je een laptop hebt is er aan de achterzijde een 15 pins vrouwtje(dus met 15 gaatjes) connector waar een externe monitor op aangesloten kan worden.

Het beeld is gelijk aan dat op je eigen laptop scherm. Dus als je scherm een definitie heeft van 1024 x 768 pixels heeft, wordt de weergave op dat andere scherm ook 1024 x 768. Maar dat moet die dus wel aankunnen.

Overigens zou ik wel zeker willen stellen dat het aangeboden scherm vrij van mankementen, dus met de conditie van terugbrengen als het niet goed werkt.

Bedankt voor jullie reacties!

En ik heb zo'n 15 gaatjes vrouwtje, maar betekent dit dan dat ik er ALLE schermen kan op aansluiten of alleen diegenen die met een kabel met een 15 gaatjes vrouwtje werken?

En Jaap, de maximale resolutie van het scherm staat er niet bij, er staat gewoon dat het 15'' is :confused: maar mijn resolutie heb ik opgezocht en die is 1024 x 768, bestaat er hoger? Dus zou in principe m'n pc alle schermen met alle resoluties moeten aankunnen?

Ja, elke flatrscreen gaat passen.
Dat zijn allemaal 15 pins connectors.
3 rijen pinnen onder elkaar.

Als je hem perfect wilt instalelren op je laptop, dan even de juiste driver ervoor zoeken.

Schermresolutie uitproberen.
15" is niet erg groot. Maar dat is de diameter van het scherm zelf.
Zegt niet zo veel over de resolutie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan