Dringend ! x850 xt pe geen drivers en loopt op 4 mhz

Status
Niet open voor verdere reacties.

redearedslider

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2005
Hellow, ik heb ff hulp nodig... ík heb heel netjes al m'n drivers weggehaald van m'n vorige videokaart ( ati radeon x600 pro) en m'n nieuwe erin gezet... ik krijg steeds de melding dat m'n computer de informatie van de videokaart niet kan accessen en ik kan geen drivers installeren.... ook met m'n oude videokaart krijg ik dezelde melding...

bij voorbaat dank

R

Ik neem aan de je kaart goed aangesloten hebt, eigen stroomkabel?.

Ati driver 5.12 plus control centre downloaden.

Mike

jeej

'k heb windows opnieuw moeten installeren. thnx voor jullie interesse :P (sarcastisch bedoelt voor iedereen behalve mike:P )

Volgens mij ben jij iemand met zeer weinig geduld.:(
Ik zie dat je veertien jaar bent, dus scholier en vrij.
Ik niet, ik zorg ervoor dat mijn gezin te eten krijgt en moet daar hard voor werken.
Dus denk daar in het vervolg eens aan als je een vraag stelt met " dringend"
Dit is een gratis forum en wil je snel geholpen worden dan ga je maar naar de winkel en legt daar maar een bom duiten neer en dan mag je hopen dat je snel geholpen word.

Maar die opmerking van jouw is bij mij verkeerd gevallen.

Joke

oke, nou sorry dat je m'n humor niet wardeert :S 't was een geintje en ik bedankt jullie altijd hartelijk. Wat is er heb je er een probleem mee dat ik zo jong ben ?
'k begrijp meer dan genoeg van dat concept werken,

toen ik 8 was kreeg mijn moeder ******, ze kon niet werken en we hadden dus bijna geen geld. toen had ik een stuk of 3 baantjes om een beetje normaal te kunnen eten dus niet zo ***lig doen wil je ?

Met vriendelijke groet,

R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan