Dringende Hulp Half-life2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puzzo

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
ik heb half life 2 , vanochtend ingeslagen en er staat nu 24 uur garantie op maar de game blijkt het dus niet te doen dus ik heb daarom dringende hulp nodig , voordat ik een keuze maak dat ik hem vanavond terugbreng of niet!

ik heb de game dus in me dvd-rom gedaan en het begon met een autorun van steam , dat ik moest installeren!
ik had het geinstalleert en het bleek goed te gaan , maar opeens pakte hij niks meer maar steam stond er dus wel op!

ik heb het via de handleiding van de game gedaan , maar niets werkte!
het is een nieuw spel , en ik heb een nieuwe computer en de recruitments doen er volledig aan!

dus wat is het probleem?:shocked:

nee steam pakt hij nu ook al niet meer , en ik heb het op m'n broertje's computer geprobeerd waar hij hem zoiezo niet draait maar wel even kan kijken hoe het zit

het zit dus zo:

je installeert steam , daarna moet je nog een account aanmaken , en daarna gaat ie met de installatie van half life 2 verder!

bij mij stopt ie al bij als ik steam installeer!:confused:

ok , ik wacht nog even tot vanavond misschien heeft iemand nog een ideetje!

trouwens , me dvd-rom is redelijk oud en heeft hij geneens 8 speed?:confused:

ok , ik wacht nog even tot vanavond misschien heeft iemand nog een ideetje!

trouwens , me dvd-rom is redelijk oud en heeft hij geneens 8 speed?:confused:

En ?? terug gebracht ..

STEAM zelf kun je gratis downloaden. Na het aanmaken van een account kun je je games "activeren" binnen STEAM.

Maar heb je hem nog terug gebracht ..

sorry mensen , ik heb het sinds gisteren 8 uur ong. opgelost ik liet even iemand komen die erna moest kijken hij flikte het!:thumb:

k ben al redelijk bezig , ong. bij die motorboot!:)
trouwens prachtig verhaal

sorry mensen , ik heb het sinds gisteren 8 uur ong. opgelost ik liet even iemand komen die erna moest kijken hij flikte het!:thumb:

k ben al redelijk bezig , ong. bij die motorboot!:)
trouwens prachtig verhaal

En hoe heb je het opgelost ?

Is idd een leuke game, heb zelf HL2 niet, speel veel Counter Strike Source :thumb:

ik heb het laten oplossen door iemand die echt heel veel verstand heeft van computers , ik liet hem mij via hulp en ondersteuning mijn computer even beheren en ondertusse zat ik naar de tv te kijken en hij te werken voor me!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan