Dringende hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamers-inside

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
ik heb een programma aston geinstaleert alleen toen heb ik wat extra plugins der bij opgezet alleen nu wil ie niet meer aanmelden

als je je aanmeld staat er er is een fout opgetreden in aston dan bericht verzende enz. en dan meld hij zich weer af en zonder dat ik het wil meld ie zich weer aan en dan gaat het zelfde liedje weer door

kheb alles al geprobeert
ook al veilige modus enzovoort wie helpt mij

Laatst bewerkt:
Probeer eens, bij het opstarten F8 ( netzoals veilige modus ) maar kies dan voor de Laatst bekende juiste configuratie.

Ik heb een paar dagen geleden precies dat probleem gehad met aston, kreeg het niet meer van mijn computer verwijders.
Ik heb via F8 opgestart in veilige modus en toen systeemherstel moeten doen, toen was het gelukkig verholpen:D

Probeer eens, bij het opstarten F8 ( netzoals veilige modus ) maar kies dan voor de Laatst bekende juiste configuratie.

als ik dat doe staat er wat wil je uitvoeren harddisk en nog iets on belangrijks als ik harddisk doe

dan komt er rechts bovenin een knipperend streepje te staan

En dan gebeurt er verder niks, als je het knipperende streepje ziet?

Hmm, dan is dat ook geen optie.
Mischien wordt nu de Herstelconsole een optie.
Heb je de Windows cd nog?

neej ik heb smart restore zodat ik zo vaak kan instaleren en uninstaleren in 7 talen
( is wel handig ) maar hoe kan ik die smart restore openen dan weet jij dat dan misschien

Ik heb een paar dagen geleden precies dat probleem gehad met aston, kreeg het niet meer van mijn computer verwijders.
Ik heb via F8 opgestart in veilige modus en toen systeemherstel moeten doen, toen was het gelukkig verholpen:D

met die manier zoals jij het zegt werkt ook niet want als ik dan op oke druk staat er van sluit eerst alle programma''s af en probeer het dan eens opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan