Drinken over het toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy Dannenberg

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hoiii,

Ik heb een probleempje ik heb laatst drinken over m'n toetsenbord van de laptop gemorst.
En nu doen sommige toetsen het niet meer.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en wat mij dit ongeveer gaat kosten om het te laten reparen en waar ik het eventueel kan laten reparen.
Dus zonder hem op te laten sturen en 2 maand bij de fabriek ligt voor onderzoek.

Alvast bedankt,:D

Welk merk is de laptop !!!!!!!!

Je hebt merken waar je aan de onderzijde een paar schroefjes los moet draaien, dan kan je de toetsenbord zo lichten en schoon maken.

groetjes speedtouch

Medion is het merk een keer van de aldi gehaalt :p
Maar als ik het toetsenbord er zo uit zo kunnen zalen zo niet verkeerd zijn

Het is mij ook een keer overkomen en ik wist van niets, kinderen:mad:. Helaas kon het niet meer schoon gemaakt worden, de rommel was al opgedroogd en contactpunten gecorrodeerd.
Ik heb een laptop van Medion en na een telefonische afspraak ben ik naar Panningen gereden en voor €45 hebben ze er een nieuw toetsenbord in gezet terwijl ik wachtte.
Succes, ik hoop voor je dat het schoon te maken is.

Okeyy ik weet niet hoe aggeresief bier is op een toestenbord?
Maar 45euro valt me hellemaal niet tegen ik dacht al iets van 100 a 150 zou gaan kosten :)
Binnen kort maar een keer naar de help desk bellen:rolleyes:

kun je de toetsen niet uitklikken of zo

Kan ze er wel uithalen maar dan zit ik nog niet bij de printplaat maar zal het morgen is proberen

Het zal me vast wel lukken zo bedankt iedereen:thumb:Mooie link speedtouch kan ik goed gebruiken :)

Laatst bewerkt:
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik van de week tijd heb zal ik de laptop sloopen heb ik nu geen tijd meer voor.
Maar doe het de komende week wel effe ;)

Ik heb toen met wattenstaafjes en speciale vloestof voor electronica geprobeerd alles schoon te maken. Er zitten geloof ik 3 lagen plastic onder de toesten, maar bij mij zat tussen al die lagen opgedroogde plakkerige vloestof. Pas goed op als je de toetsen los gaat halen want het is een prulwerken en je moet niet ongeduldig worden, anders krijg je ze er niet goed weer op en het breekt zo af.

HELP

ik heb dus hetzelfde geval, alleen dan over mijn touchpad! Telkens als ik mijn vinger van het plaatje afhaal, begint hij heel snel op en neer te crossen over het beeldscherm. Ook kan ik alleen nog maar verticaal, en niet meer horizontaal. Ik heb het plaatje al tien keer gronding schoongemaakt, maar hij blijft para doen. Weet iemand hiervoor een goedkope oplossing? ik ben financieel gezien, nu niet echt in de positie om mijn laptop te laten maken!

groetjes, chris

HELP

ik heb dus hetzelfde geval, alleen dan over mijn touchpad! Telkens als ik mijn vinger van het plaatje afhaal, begint hij heel snel op en neer te crossen over het beeldscherm. Ook kan ik alleen nog maar verticaal, en niet meer horizontaal. Ik heb het plaatje al tien keer gronding schoongemaakt, maar hij blijft para doen. Weet iemand hiervoor een goedkope oplossing? ik ben financieel gezien, nu niet echt in de positie om mijn laptop te laten maken!

groetjes, chris

Je reageert nu op een thread uit 2004. Beter dat je een nieuwe thread start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan