Driv3r Fan-Site (EN)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo,

Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden :cool:

www.driv3r.tk

De meeste die ik spreek zijn uitermate tevreden, kwa layout en content.

Groetjes,

Rolf

Ziet er opzich best uit. Maar dat menu zit een beetje voor de tekst, soms zelf achter een banner. Die nieuwspagina vind ik ook een beetje lang. Ook doet nog niet alles het (maar ik denk dat je dat wel weet). Als je ook nog wat ruimte tussen de screenshots zou overlaten zou het nog wat mooier worden. Je zou ze ook wel over verschillende pagina's kunnen verdelen, op één pagina staan er wel erg veel. :8-0:

Het menu zit een beetje voor de text? Je bedoelt niet op de goede plaats? Dat kan kloppen als je een andere browser hebt als IE.

Ik heb inderdaad ook gemerkt dat de banner af en toe over het menu heen gaat als de pagina te klein is. Ik zal dit oplossen.

De screensshots moet ik inderdaad even verdelen, want op deze manier is het geen doen. Zijn er 300 die in één keer geladen worden. Heb mensen gehoord waarvan hun computer crashde :S

In ieder geval bedankt voor de kritiek.

Geplaatst door Rolf
Het menu zit een beetje voor de text? Je bedoelt niet op de goede plaats? Dat kan kloppen als je een andere browser hebt als IE.

De screensshots moet ik inderdaad even verdelen, want op deze manier is het geen doen. Zijn er 300 die in één keer geladen worden. Heb mensen gehoord waarvan hun computer crashde :S

Ik heb nog even met IE gekeken en dat zit het menu idd wel goed (ik gebruik FireFox). En die screenshots, ja dat is ook irritant voor mensen met modem, die zijn eeuwig bezig als het er te veel zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan