• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

drive bepalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk1957

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Hallo,

Ik heb een 24 uur overzicht met gelopen jobs op 2 drives in excel.
ik begin op drive 1 als volgt.
job1 01:00-01:38 doorloop 1:38
job2 01:30-03:15 doorloop 2:45
job3 01:39-02:41 doorloop enz.... zo zijn er totaal 42 jobs, nu wil ik bepalen op welke drive de jobs gelopen hebben en voor beide drive's een tijdschema maken. ik moet dus wisselen van drive en een tijdschema dat niet bij 0:00 begint maken.

vr.gr.

Henk

Henk1957,

Wat is nu precies je vraag? of ben ik er niet helemaal bij?
Handiger is een voorbeeld file met daarin een overzicht hoe je het wou willen hebben dan kunnen we hier kijken naar de code die dit het beste kan doe voor je.

Groet,
Ferenc

ik kijg een bestand aangeleverd, ik wil bepalen waar er binnen deze 24 uur nog ruimte is om nieuwe jobs te starten, maar de lijst is van 2 drive's door elkaar heen. ik probeer een paar regels te sturen

Henk1957,

Wat is nu precies je vraag? of ben ik er niet helemaal bij?
Handiger is een voorbeeld file met daarin een overzicht hoe je het wou willen hebben dan kunnen we hier kijken naar de code die dit het beste kan doe voor je.

Groet,
Ferenc

Bijlagen

Is het niet handig om je data te filteren en deze te kopieren naar een eigen tabblad?
je hebt drie tabbladen. Totaal overzicht, drive 1 en drive 2.

Of misschien alleen al met een autofilter op de drive kolom de juiste drives onder elkaar krijgen?
je filtert kolom M en zo zie je snel welke jobs er op welke schijven zijn gezet.

Groet,
Ferenc

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan