drive image

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mij met het vlg. probleem helpen.
Al een aantal jaren gebruik drive image voor het maken van back-ups van mijn harde schijf naar een andere partitie.
Tot volle tevredenheid.
Maar nu heb ik sinds 1 week XP op mijn opgewaardeerde computer.En natuurlijk wil ik nadat hij goed is ingesteld een backup maken. Echter drive image start niet meer door.
Heb drive image 2002. Heb rescue diskette`s gemaakt en start het programma. Kan de voorkeuren instellen. Hij gaat dan opnieuw opstarten maar blijft hangen op bezig met laden...... een ogenblik. Maar dat ogenblik eindigd dus niet vanzelf. Alleen via ctrl.alt delete.
Heb getracht rechtsreeks vanuit het programma op te starten en via de diskette`s, maar op beide manieren blijft hij op hetzelfde scherm hangen.
Heb geen idee waar dit vandaan komt. Iemand van jullie wel?
Wie geeft mij raad.
Vriendelijke groet,

Ria

Wellicht even opnieuw installeren. Mocht dit niet werken dan kun je proberen om contact op te nemen met de fabrikant van de software. Een bug melden lijkt me.

Heb een berichtje gezonden naar power quest en het vlg. antwoord gekregen.
(is bijgevoegd in de bijlage)
Moet nu nog acterhalen welk programma er op de achtergrond meedraait. Heb hier echter nog geen tijd voor gehad. Heeft iemand mogelijk een tip, op welke wijze ik daar achter kan komen?
En hoe deze dan zijn uit te schakelen als ik een image wil maken of terug zetten met drive image?
Vast bedankt voor de reactie`s

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan