drive letter is veranderd outlook pst bestand kan hij niet meer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

scharrel

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
22
Beste Dames / heren :p

ik had mijn outlook office 2010 ge�nstalleerd op Windows 7 en mijn pst bestand op een externe partitie die de letter K had. nu is door omstandigheden mijn drive in letter p veranderd en kan outlook het pst bestand niet meer vinden. outlook start niet op en geeft de melding kan pst op K: niet vinden en de enige optie is afsluiten.

nu heb ik outlook opnieuw ge�nstalleerd maar hij blijft de zelfde melding geven, dus ik kan outlook niet eens meer opnieuw installeren. via schijfbeheer dat in Windows 7 zit de letter van P naar K veranderen lukte niet omdat K er niet meer instaat.

graag hoor ik van jullie.
gr
Charrel :thumb:
 
je kan ook weer de letter terug veranderen naar k problem solved.(doe je in schijfbeheer)
 
je kan ook weer de letter terug veranderen naar k problem solved.(doe je in schijfbeheer)

dank voor je reactie maar zoals je al kon zien in mijn beschrijving lukt dat niet. dit komt omdat k nu een verwisselbare station is.
 
gelukt

hoi bedankt voor jullie hulp
het is gelukt.
ik kon toch via computerbeheer mijn verwisselbare K letter veranderen, ik heb de K veranderd in Q en daarna was de letter K weer vrij om te gebruiken in de lokale standaard stations :evil:

op deze topic kan een slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan