Drive letters veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Exorcist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik heb net een nieuwe pc gekocht met een cardreader erin.
Maar nu is het volgende.
De cardreader neemt de letters c, d, e, f in gebruik en de harde schijf word als I gezien.
Wil ik de driveletters veranderen in Schijfbeheer dan zegt hij dat hij niet met de database kan connecten.
Wie weet wat ik moet doen?

misschien met PM? ik vind ut nogal vaag, dat ie in systeembeheer niet wil :confused:

Volgens mij kan je de letter niet veranderen waar je os op staat , wel andere partitie's die geen os hebben.

een dergelijk geval had ik ook een keer toen had ik een HD bijgeplaats op raid en master, windows heeft toen de schijf letter aangepast deze werd ook I
Zelf met PM kreeg ik hem niet terug, vermoedelijk zal je moeten formatteren en het os terug zetten, dan komt hij vanzelf op C.
Als de pc is afgeleverd op deze manier met je os erop geinstalleerd, dan hebben ze daar een fout gemaakt.

Windows regelt zelf de stations letters volgens het alfabet.

als je deze computer klik: een schijf aanklikt en dan rechtermuisklik: kun je zien staan: naam wijzigen.

Moet gewoon werken.

Frederik wat jij bedoelt is een naam of titel aan een partitie geven.

Maar dat is weer iets anders , wat bedoelt wordt kijk zelf maar ff , ga naar deze computer >> re muis >> beheren >> schijfbeheer.

Hier zie je de partities zoals ze zijn ingedeeld.en hier kan je de schijf letters veranderen van alle stations en partities , behalve de partitie waar je os op staat.

Dat is het probleem van de topic starter.

groet speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan