Drive +/- ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Heb een dvd rom drive en werk met Windows XP. Hoe kan ik achterhalen welke cd's en dvd's deze drive kan lezen / beschrijven ? (cd-r, cd-rw, dvd+r, dvd-r, en weet ik veel welke mogelijkheden er zijn )

Als je een zoekopdracht in Google doet met het merk en typenummer kom je een heel eind.
Klik met de rechtermuisknop op de dvd-speler in Verkenner en ga naar tabje Hardware, dan zie je deze info.

Nou, ik kom niet veel verder ; Ik ga naar Verkenner, klik op "deze computer". Rechts komen allerlei dingen te staan, w.o. dvd/cd-rw-station. Als ik hierop met de rechtermuisknop klik en vervolgens voor eigenschappen en hardware kies, zie ik HL-DT-ST RW/DVD GCC-4120B. Als ik hier weer op dubbelklik krijg ik weer enkele opties : algemeen, eigenschappen, dvd-regio, volumes en stuurprogramma. Bij geen enkel tabblad staat echter wat voor cd's/dvd's hij leest / beschrijft !

Ging even iets fout bij het antwoorden :
Heb op een andere manier een oplossing gevonden ; via Nero-verkrijg systeeminfo, tabblad drive. Hier staat wat ik bedoel ! Toch bedankt voor de moeite !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan