driver asus A8V-MX voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik14

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
Hallo,

Weet iemand misschien waar ik de driver kan vinden van mijn moederbord asus A8V-MX voor vista, krijg namelijk mijn videokaart ati radeon x1300 niet goed geinstaleerd. Als ik op de site van asus kijk kom ik er niet uit.

Groeten Erik

Je kunt deze ervoor gebruiken, dit zijn de Vista 32 bits drivers.

De andere Via divers kun je hier ook ophalen.

En deze zijn voor de Realtek audiocodecchip.

De AGP of PCI-e bus wordt door de Via southbridge aangestuurd, als je drivers daar niet voor installeerd, wordt de grafische kaart niet gezien, en dan kun je ook de drivers ervoor niet laden.

die staan neem ik aan op de drivers voor mijn moederbord.

Alleen als je moederbord officieel Vista-ready is. Dan horen er op de installatie-cd ook Vista-drivers te staan.

Zo niet, dan staan er drivers op voor tot en met XP. Vista-drivers zul je dus dan elders moeten downloaden.

Oke dat snap ik, maar ik kan de juiste dus niet vinden, en het lijkt er op dat de drivers die Lange Pier had ook niet werken.
Hoe kom ik trouwens aan de AGP of PCI-e bus drivers, of zouden die in het linkje van lange Pier moeten staan?

yep, het probleem is, dat ik graag via de s-video uitgang bestanden op mijn tv wil zien.
Dat wil wel, maar de resolutie gaat dan niet hoger dan 1024 bij 768 pixels, en als ik dat verhoog, werkt de link met mijn tv niet meer.

Hmm, die drivers moet dan toch echt werken hoor.

Die Zip-bestanden heb je wel uitgepakt neem ik aan?

zekers, en geinstalleerd. ga het nog een keer proberen. ik neem aan alleen de drie die muurhond ook aan geeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan